Kompleksowy serwis komputerów i laptopów

sprzedaż, serwis, akcesoria

Telefony komórkowe i serwis GSM

naprawa, simlock, sprzedaż, akcesoria
Polityka jakości Regulamin
Strona głównaO firmieOfertaProduktyCennikReferencjeKontaktNasze aukcje allegro

Regulamin

Pozostawienie sprzętu w serwisie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  1. Każdy klient oddający sprzęt komputerowy lub komórkowy do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
  2. Serwis przyjmując sprzęt do naprawy wydaje pokwitowanie serwisowe. Wydanie sprzętu możliwe jest tylko i wyłącznie po okazaniu przez klienta tegoż pokwitowania i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze. W sytuacji braku pokwitowania, sprzęt można odebrać jedynie na podstawie dowodu tożsamości.
  3. Firma A-KOM będzie zwolniona od odpowiedzialności z tytułu gwarancji w przypadku używania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem tj.:
    • uszkodzenia powstałego w wyniku dokonywania przeróbek we własnym zakresie,
    • uszkodzeń mechanicznych,
    • uszkodzeń wynikłych z braku konserwacji sprzętu (np. zakurzone elementy),
    • losowych uszkodzeń nie zależnych od warunków eksploatacji (np. klęski żywiołowe).
  4. Firma A-KOM nie przyjmuje reklamacji z usterkami niewymienionymi przez klientów lub uszkodzeń mechanicznych – po odejściu z kasy
  5. Podany czas naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec wydłużeniu. Serwisy są realizowane w kolejności ich przyjęć.
  6. Za sprzęt pozostawiony w serwisie i nie odebrany w przeciągu 60 dni roboczych od dnia poinformowania przez serwis klienta jest pobierana opłata magazynowa w wysokości 5 zł za każdy dzień magazynowania.
  7. Po upływie 90 dni nieodebrany z serwisu sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne.
  8. Serwis zastrzega sobie prawo do oddania nienaprawionego sprzętu o nieco innych objawach. Wynika to z faktu, iż aktualna usterka może mieć wpływ na dalszą pracę urządzenia.
  9. Wszystkie kwoty podawane przez serwisantów są kwotami brutto.
  10. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treści znajdujące się w sprzęcie na nośnikach informacji powierzonym serwisowi a będącymi w literze prawa treściami zabronionymi.
  11. Oględziny sprzętu dotyczą wyłącznie usterki podanej przez klienta.
  12. Na wszelkie usługi serwis udziela 30 dniowej lub 90 dniowej gwarancji. Gwarancja ta nie dotyczy prawidłowego działania systemu operacyjnego będącego zainfekowanym przez wirusy oraz złośliwe oprogramowanie, jak również w przypadku korzystania z nielegalnego oprogramowania.
  13. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 Dz. U Nr 02.101.926
Zadaj pytanie do firmy A-KOM on-line: Napisz do nas... Wyślij
Nasi partnerzy:
O firmie Oferta Produkty Cennik Referencje Kontakt Nasze aukcje allegro
Tworzenie stron internetowych: firma komputerowa a-kom.pl